ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

رویا شاه حسین زاده :

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۳ ب.ظ

داشتم خانه را مرتب می کردم

که حس کردم...

باید همه چیز را در این جهان رها کنم

و به تو بگویم که دوستت دارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۲
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۲)

سلام علیکم :
با مطلبی جدید به روزم
((همه رفتند و من جا ماندم))
منتظر شما خوبان و دیدگاهاتون هستم
موفق باشید
یا علی
و بگویم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">