ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

علی محمد محمدی :

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ

هوایِ چشمهایِ من ، کمی تا قسمتی ابریست

ولی چندیست از بارانِ بار آور نشانی نیست

دوباره تحتِ تأثیر هوایِ پُر فشارِ غم

دلم یخ می زند اما چه باید کرد ؟ چاره چیست !

نه حرف من ، که این دردِ گیاهِ خشکِ هر باغ است

چگونه می توان در قحط آب و روشنایی زیست !؟

نمی دانم برایت از کدامین درد بنویسم

فقط این را بدان اینجا نفسها هم زمستانی ست!

چرا پرسیده ای کی اینچنین کرده پریشانش !؟

مگر تو خود نمی دانی فراسوی خیالم کیست !

به بارانی ترین شبها قسم جُز در فراقِ تو

دل بیچاره ام یک آن ، به حال زارِ خود نگریست

تمام فکر و ذکرم اینکه یک روزی تو می آیی

اگر چه خوب می دانم که این جز آرزویی نیست!

مردّد مانده ام اینجا میان ماندن و رفتن

که بین چشم و ابرویت بلاتکلیفیِ محضی ست

پُلِ ابروت می گوید: " توقف مطلقاً ممنوع! "

نگاهت می دهد اما به من فرمان که اینجا : " ایست !"

نمی دانم بمانم یا به دست باد بسپارم

درخت بید بختم را که تقدیرش پریشانی ست

دوباره "بی وفایی" امتحان می گیرد از عُشّاق

زلیخا صفر ، مجنون صفر ، یوسف بیست ، لیلی بیست !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۲)

تقریـــبا همه را متقاعد کرده ام

که فراموشت کردم...

فقط مانــده

خودم!!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
منتظر حضور ونظرات زیبات هستم.
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۱ علی محمد محمدی
سلام دوست عزیز
سپاس از اومدن مهربانانه تون به وبلاگ " غزل عشق است " و انتخاب یکی از غزل های نارس من برای درج در وبلاگ فاخرتون و دو صد سپاس بخاطر لینک

شما هم لینک شدین و به وبلاگ ما پیوست خوردین !


بدرود

پاسخ:
درود بر شاعر مهربان :)
چقدر صمیمی!


مایه مباهات بنده است که لینک فرمودین
سپاس گزارم...


مانا باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">