ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

مهدی اخوان ثالث :

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ

تو چه دانی که پسِ هر نگهِ ساده ی من

چه جنونی

چه نیازی

چه غمی ست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۹
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۲)

دست رو عشق من نذاری دیگه ها
اخوان
پاسخ:
کلا محصولات اخوان از سینک گرفته تا اجاق گازو شیرآلاتو هود پرطرفداره ;)


خدایش بیامرزد...
اونوقت با این ذهن فعال ی بنده خدایی میگه نمیتونم قلم بزنم
هییییییییییییی
پاسخ:
بزنید به تخته
چشم بخورم میفهمم که به تخته نزدیدا :)

من بیشتر داستان نویسی رو دوس دارم
با سبک شعر آشنایی ندارم
گرچه خط خطی هایی مرتبط با شعر مینویسم :D


من برم اسفند دود کنم ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">