ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

برای انسان شدن کافیست فقط به این یقین برسیم که

هر کاری که انجام میدهیم...

خدا ما را می بیند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۷
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۱)

۲۷ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۴ مسعود جهرمی

سلام دوست من !

من یه وبلاگ با موضوع (اتاق فکر تجارت و کار آفرینی ) راه اندازی کردم !  ودر اون حدود 80 سایت مرتبط با موضوع اقتصادی قرار دادم  و انشاء الله در روزهای آنده نیز اونو بیشتر می کنم ! لذا از شما دعوت می کنم اگه دنبال کار و اشتغال هستین و یا صاحب نظر و یا دارای تجریه و ایده اقتصادی هستین ! به وبلاگ من بیاین و درقسمت بالای صفحه سمت چپ ( اتاق فکر )  نظر بدین !

ضمناً با همکاری دوستام ، یه شرکت صادراتی راه اندازی کردم که اگه خدا بخواد می خوام تجارب کاریم رو اینجا انتقال بدم که دوستان استفاده کنن !

اگه لطف کنین وبلا گ منم تو پیوندهاتون قرار بدین متشکر می شم !

http://mobaco.blog.ir/

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">