ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

بوی خوش زن - مارتین برست

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

تو زندگیم هر وقت به یه دو راهی رسیدم  بدون استثنا می دونستم راه درست کدومه

 ولی همیشه راه غلط رو انتخاب کردم. می دونی چرا؟

 چون راه درست لعنتی همیشه سخت تر بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۶
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۲)

سلام....وبلاگ خیلی خوبی داری. جمله بسیار زیبایی بود.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنی. من یه نسخه پیچم و تو داروخونه کار میکنم. توی وبلاگم اتفاقهای جالبی که تو داروخونه برام اتفاق میوفته رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم بیای و نظرت رو در مورد نوشته هام بگی.
پاسخ:
سلام
خوش اومدین :)

خوشحالم که پسندیدید...

 راست راسته

پاسخ:
متاسفانه همیشه همینطور بوده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">