ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

حسن رفعت پور :

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

التماست میکنم  با عشق درگیرم نکن

من حریفش نیستم در پنجه ی شیرم نکن!

تازگیها از تب تند جنون برخاستم

باز با دیوانگی هایت  زمینگیرم نکن

قهرمان آرزوهایت نبودم ، نیستم

بی سبب در ذهن خود اینطور تصویرم نکن!

مرد رویایی تو من نیستم بانویِ من

با نگاه دلفریبت باز زنجیرم نکن

شاعرم با یک نگاه مست عاشق میشوم

التماست میکنم با عشق درگیرم نکن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۳
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۲)

خیلی چسبید ممنون
همیشه بهترین ها را انتخاب میکنی 

درود هزاران درود
پاسخ:
سلام :)


لطف دارید
تقدیم به شما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">