ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

غــبار فــاصله...

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ

دلم برایـت تــنگ شــده !

می خـواهم آنـقدر اشـک بریزم...

تا غــبار فــاصله از قلـبم تمـیز شـود

ولی می ترسم  تهران ،  ونیـــز  شــود !

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۵)

۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ میثم طاهری
عه!جالب بید

خیلی خیلی زیباست

مثل همیشه فوق العاده

ممنون

تــهرانـ. ونیــز شــود . 8)
چقدر تلخ بود کودکیم !
که سیگار را قاتل پدرم می دانستم
و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .
http://brokenangel.blog.ir/

سلام دوست عزیز
من ی طرح برای وبم داره ک نیاز به کمک چند نفر دارم
من میخوام ی وبی طراحی کنم ک هر کسی با طرحی ک خودش دوست داره توی صفحات جدا گانه مطلب بزاره
طرح خودم اسمش گل سفید هستش دوست من اگه این پیام رو خوندی بیا تو وبم و نظر بده
اگه کارمنون بگیره من خودم شخصا میتونم یه هاست گیر بیارم و روش وردپرس نصب کنم و درست حسابی ادامه بدیم
پاسخ:
سلام

خیلی ممنون از دعوتتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">