ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

غم از دل برود چون تو بیایی...

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ

ﮔﻨﺎﻩ ﺷﮑﺴﺘﻦ ﺭﻭﺯﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻫﻢ ﭘﺎﯼ ﺗﻮ!

ﺍﯾﻦ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﯾﺪ...

ﻏﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺭﻡ!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۸)

میشه رمز بدین؟؟


پاسخ:
آدرستون؟

سلام

 

منون که سر زدین

 

خیلی زیبا بود

این روزا وقتی غم دیگران را می خوریم روزه خواری در ملا عامه

ممنون از حسن سلیقتون

پاسخ:
سلام و صد سلام :)

خواهش می کنم... وظیفه اس



کاش اونایی که باید یکم غصه می خوردن


:)
متن خوبی بود!
کد امنیتی نظراتو ور دار برا راحتی کار برا...
پاسخ:
خوش اومدین :)



پیشنهاد خوبیه، ممنون...
غم روزه رو باطل نمیکنه راحت باش باران خانوم:-)
پاسخ:
سخنی ارجمند از مرجع عالیقدر آیت الله سید سمن قمی :)
سلام بیا نظرتو راجع به لوگوی وبم بگو!
پاسخ:
سلام

خدمت می رسم...
سلام 
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام

رمضان آمد و روان بگذشت
بود ماهی به یک زمان بگذشت


بر شما هم فرخنده باد این عید :)
سید سمن اراکی نه قمی
اصالتن اراکی هستیم ولی قمم شهر بدی نیست برا زندگی
شهر سوهان و بستنی
ولی من نه شیخم نه مرجع نه میخام باشم
چون اگه جلوی رو شمام یه سری از این افراد بودن میفهمیدی که چقد ............ بماند.......
من آدم مذهبیی هستم بودم و خواهم ماند اما خشک نیستم و همیشه با تفکر پیش میرم اونجوریم نیستم که بخام از یک سری شیاطین مومن نما پیروی کنم یا اینکه با جو روشنفکری به هرچی که عقل و منطقم تایید میکنه پشت پا بزنم
جوابت دو پهلو بود منم دو پهلو جواب دادم:-)
اینم روی شوخی میگم مطمئن باش اگر به یه کسی که تو قم زندگی میکنه و شیخ نباشه بگی شیخ حتمن بت میگه روحانی پدرته خخخخخخخ
چون معروفن به صفت میم هههههههههههه
پاسخ:
توقع داشتی بدونم اصالتت کجاییه؟ :))


اصلاح می کنم...
سخنی ارجمند از مرجع عالیقدر آیت الله سید سمن اراکی :)



صرفا جهت مزاح!
آره باید میدونستی
صرفاً جهت اطلاع:-)
پاسخ:
توقع بی جایی دارین :D


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">