ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ

عشق پیر نمی‌شود! جا می‌افتد… شرابِ کهنه می‌شود

ღღღ رنگین کمون ღღღ


شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد...


*وحشی بافقی

رضا جمالی حاجیانی :

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

بیماری نادریست اینکه

نگاهت به هر چه بیفتد...

دلت برای کسی تنگ شود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
、`☂`、 baran 、`☂`、

نظرات  (۱)

 دلتنگ که باشم 

 

ساده ترین حرف ها هم اشکم را در می اورد......

 

یاد تو که جای خود دارد......!

پاسخ:
من و این داغ در تکرار مانده

من و این عشق بیدار مانده ،

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

دلم بین در و دیوار مانده . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">